FAQ - najczęściej zadawane pytania
Rejestracja i logowanie
Czy trzeba posiadać konto na portalu, aby złożyć zamówienie?
Dlaczego nie otrzymano e-maila z potwierdzeniem założenia konta?
Czy dane osobowe są odpowiednio zabezpieczone?
Czy można zmienić hasło dostępu do konta?
Co należy zrobić w przypadku zapomnienia hasła do logowania?
Składanie zamówień
Jakie są poszczególne etapy realizacji zamówienia?
W jaki sposób można sprawdzić status zamówienia?
W jaki sposób liczony jest czas realizacji zamówienia?
Czy mogę anulować zamówienie i czy wiążą się z tym jakieś dodatkowe koszty?
Czy możliwa jest wysyłka zamówienia poza granice Polski?
Czy można zamówić wykonanie projektu?
Płatności
W jaki sposób można dokonać płatności za zamówione produkty?
Do jakiej kwoty zlecenia realizowana jest forma płatności „za pobraniem”?
Dostawa
W jaki sposób moje zamówienie dotrze do miejsca przeznaczenia?
Jak są pakowane i wysyłane gotowe materiały?
Na jaki adres zostanie dokonana wysyłka?